Ing. Petr Skokan, MBA
Petr Skokan získal za svoji dvacetiletou praxi zkušenosti zejména v oblasti prodeje, marketingu a zákaznického servisu.
Byl odpovědný za prodej a rozvoj obchodu s velkými nadnárodními zákazníky ve firmách jako Siemens nebo Ericsson v České republice i v zahraničí. Nyní se věnuje internetovým projektům a jako konzultant pomáhá rozvíjet obchodní činnost malých a středních firem.
Další autoři
Ing. Jan Tecl
Jan Tecl je manažerem daňového oddělení ve společnosti EK Partners. Daním se věnuje přes 10 let a to především v oblasti DPH, mezinárodního zdanění a jeho specializací jsou nemovitosti – a to jak z pohledu výstavy, tak i následné držby a případných prodejů a strukturování investic z pohledu daní. Je členem sekce DPH na Komoře daňových poradců České republiky a lektorské činnosti se věnuje jak v komerční sféře, tak také vyučuje na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Ing. Jana Mesterová
Lektorka od roku 1996 působí jako OSVČ - vedení účetnictví a daňové evidence. Má dlouholetou pedagogickou praxi na Vyšší odborné škole ekonomických studií.Od roku 2005 se věnuje lektorské činnosti v řadě vzdělávacích agentur a společností zaměřených na daně a účetnictví.
Mgr. Markéta Fáberová
Od roku 2014 pracuje jako marketingový manažer na volné noze. Mezi její klienty patří drobní živnostníci, malé a střední firmy i velké korporace.Po studiích marketingové a sociální komunikace na Baťově univerzitě ve Zlíně pracovala jako marketingový manažer obchodního centra. Starala se o jeho mnohamilionový rozpočet a zároveň pomáhala malým obchodům, aby obstály ve velké konkurenci. Podobnou zkušenost získala u Bílých Tygrů Liberec, kde partnerům klubu pomáhala s přípravou jejich efektivní prezentace. Více informací na www.marketting.cz nebo https://www.linkedin.com/in/marketa-faber/.
Andrea Pavelcová
Andrea Pavelcová působí v advokátní kanceláři eLegal, kde se věnuje hlavně právu v e-commerce a marketingu. Obojímu rozumí nejen z hlediska zákonů, ale také z praxe – sama už rozjela několik úspěšných projektů a e‑shopů. V eLegal nejčastěji tvoří smlouvy agentur a klientů s grafiky, fotografy, modely nebo influencery, nastavuje soutěžní podmínky na web i sociální sítě, sepisuje obchodní podmínky pro e‑shopy, pomáhá s tahanicemi o domény. Zároveň o tom všem často přednáší na konferencích či školí ve firmách.