Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem, procesov a ľudí.

Má 15 ročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plán personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Iveta Uhrová pôsobí od roku 2007 ako lektor a konzultant v spoločnosti, ktorej misiou je podporovať efektivitu a rozvoj firiem a ich zamestnancov. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. V roku 2007 úspešne absolvovala akreditovaný kurz Systemický manažment a koučovanie a získala osvedčenie kouča s celoštátnou platnosťou.

Další autoři

Mgr. Věra Paštiková

Věra Paštiková je daňová poradkyně. V daňovém a účetním poradenství se pohybuje již přes patnáct let a má zkušenosti s poskytováním poradenství českým i zahraničním klientům včetně velkých nadnárodních společností.

Michal Rada

Předseda Odborné skupiny pro přístupnost veřejné správy a veřejných služeb. Dlouhodobě se věnuje eGovernmentu a modernizaci veřejné správy na národní i evropské úrovni.Stál u zrodu klíčových projektů eGovernmentu, jako jsou základní registry, je jedním z mnoha spoluautorů datových schránek. Je spoluautorem právních předpisů v oblasti eGovernmentu a výkonu veřejné správy. Věnuje se dlouhodobě také oblasti architektury eGovernmentu. 

Ivo Drábek

Vedoucí oddělení energetických služeb a Key Account Manager ve společnosti BUILDSYS, a.s.

Ing. Tomáš Prokeš

Ing.Tomáš Prokeš je členem představenstva mezinárodní asociace facility manažerů IFMA CZ a vedoucí oddělení facility managementu ve společnosti Bureau veritas Czech Republic.

Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků. Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik.Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.

Pavel Křepelka

Pavel Křepelka se zaměřuje na odstraňování předvídatelných, ale nevyhnutelných bariér v růstu úspěšných společností. Využívá know-how FOUR DECISIONS na základě certifikace mezinárodní koučingové společnosti Gazelles International. Přináší jednoduché, praktické a ihned realizovatelné know-how a nástroje pro podnikání a růst.