Ing. Hana Straková

Hana Straková je specialistka pro DPH, Ministerstvo financí ČR.

Další autoři

Petra Nulíčková

Petra Nulíčková v Pale Fire Capital zastřešuje problematiku HR, stará se o sociální sítě a pomáhá firmám s různými HR produkty a hiringem. Působí v HR i marketingových komunitách a díky její aktivitě a vizi více si vzájemně pomáhat a měnit HR obor k lepšímu byla v roce 2019 oceněna titulem Recruiter roku od Recruitment Academy Awards a v roce 2020 získala cenu HR Osobnost roku udělenou Klubem zaměstnavatelů.

Ing. Petr Jalůvka

Petr Jalůvka je od roku 2001 společníkem a jednatelem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o.Od roku 2013 působí také jako konzultant v dceřiné společnosti ESCARE. Již v průběhu studia se v rámci stáží ve společnostech FORD AUTOPAL a ŽDB a.s. věnoval optimalizacím procesů a dynamické simulaci. Po ukončení studia nastoupil v ŽDB a.s., kde pracoval na pozici logistik. Po restrukturalizaci  firmy pracoval v letech 2000 až 2001 na stejné pozici v dceřiné společnosti ŽDB TRANS Bohumín.

kpt. Marek Kříženecký, Bc.

Kpt. Marek Kříženecký je absolventem FBI VŠB-TU Ostrava - obor Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu.Od roku 2013 je příslušníkem HZS Královehradeckého kraje. Zprvu působil jako mokrý hasič sloužící na centrální stanici Hradec Králové. V roce 2015 přestoupil na služební místo vrchní komisař - kontrolní činnost. Zároveň je vyšetřovatelem požárů HZS Královehradeckého kraje a konzultantem předkládaných dokumentací zdolávání požárů a autor metodické pomůcky pro zpracování dokumentace zdolávání požárů na území Královehradeckého kraje.

Ing. Veronika Tomanová

Veronika Tomanová pracuje jako daňový specialista ve společnosti zabývající se nájmem a prodejem nemovitostí.Působila několik let v daňovém poradenství, jeden rok působila ve státní správě na Generálním finančním ředitelství jako metodik DPH. Kromě školicí činnosti v oblasti daní také publikuje odborné články pro laickou veřejnost.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Ing. Tomáš Musil

Ing. Tomáš Musil se v oblasti managementu dotací z EU pohybuje již od roku 2006.Působí jako lektor, je autorem desítek úspěšných projektových žádostí a supervizorem více než 100 projektových žádostí (a to v rámci OP PI, OP PIK, OP RLZ, LZZ,OP Z). Je také hodnotitelem bakalářských a diplomových prací na soukromých i veřejných VŠ.