JUDr. Hana Dvořáková
Hana Dvořáková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Na katedře Práva životního prostředí složila státní rigorózní zkoušku a obhájila diplomovou práci na téma „Právní aspekty odpadového hospodářství“. Od roku 1994 pracuje jako vedoucí oddělení na Ministerstvu životního prostředí, odboru výkonu státní správy II. Veřejnou správu vykonává na úseku odpadového hospodářství zejména v úseku rozhodování o odvolání proti rozhodnutí České inspekce životního prostředí a krajských úřadů a v oblasti vrchního státního dozoru pro odpadové hospodářství.
Další autoři
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog pro NPI ČR, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
Mgr. Roman Seidl
Roman Seidl působí od roku 2007 jako obchodní vice-konzul při Generálním konzulátu ČR v Hongkongu.Pracoval na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR v oblasti podpory podnikání a rozvoje podnikatelského prostředí. Má zkušenosti s vedením českých oficiálních účastí na mezinárodních veletrzích v Evropě a Asii.
Ing. Richard Poul
Ing. Richard Poul se zabývá elektroinstalací, rozvody, měřením, obnovitelnými zdroji, úsporou energií a bezpečností.Od roku 1996 provádí revize vyhrazených elektrických zařízení. V roce 1999 začala jeho spolupráce se společností EkoWATT CZ s. r. o., pro kterou provádí dodnes technické prohlídky a zpracovává elektroenergetické analýzy obchodních a kancelářských center, výrobních areálů a fotovolatických elektráren.
JUDr. Lukáš Jansa
Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.
Mgr. Miloslav Hubatka
Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí.Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálu dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, mentorské, poradenské a publikační činnosti. Založil a vede portály zaměřené na rozvoj nadání dětí (www.nadanedite.cz) nebo využití myšlenkových map (www.mindmaps.cz) a mnohé další.
Vojtěch Untermüller
Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.